How to register

IELTS candidates should go to  IELTS Registration Website. Then select Iran for country and the related test location and create a profile on this website.

  • All personal details must be entered as they appear on your Passport / National ID Card.
  • Candidates are responsible to ensure their details are entered correctly.
  • IAU IELTS does not take any responsibilities for wrong information on Test Report Form (TRF) caused by the candidates’ typos.

 

For payment, please select offline payment. You will be directed to IAU IELTS website payment page. You can complete your payment by submitting the form and making online payment. You have up to 24 hours from the time of reservation to make online payment.  After this allotted time, your test reservation will be cancelled. You will receive a registration confirmation email within three days after your successful payment.



مراحل ثبت نام آزمون بين المللي آيلتس در دانشگاه آزاد

1-      ارائه پاسپورت و کارت ملي براي کليه داوطلبان الزامي مي باشد. لازم به ذکر است کارت ملي و شناسنامه صرفا از آقايان مشمول خدمت سربازي و با ارائه گواهي معتبر (از حوزه نظام وظيفه يا دانشگاه محل تحصيل) پذيرفته مي شود

2-      مراجعه به   IELTS Registration Websiteو تشکيل پروفايل کاربري و رزرو آزمون توسط شخص داوطلب. لازم به ذکر است مسئوليت ارايه اطلاعات نادرست در پروفايل بر عهده وي مي باشد.

3-      انتخاب گزينه پرداخت آفلاين

4-      مراجعه به صفحهpayment page  براي پرداخت آزمون از طريق انواع کارت بانکهاي عضو شتاب به عنوان علي الحساب ثبت نام آزمون. لازم به ذکر است مسئوليت ارايه نادرست اطلاعات شخصي و انتخاب تاريخ آزمون بر عهده شخص داوطلب مي باشد.

قيمت قطعي هر آزمون توسط سازمان سنجش محاسبه و اعلام مي شود تا در صورت افزايش نسبت به مبلغ علي الحساب، داوطلبان مبلغ مابه التفاوت را به حساب واريز کنند و چنانچه قيمت قطعي کمتر از قيمت علي الحساب باشد، مبلغ مابه التفاوت به ذينفعان مسترد مي گردد.

5-      دريافت ايميل تاييد ثبت نام ظرف 3 روز

نکات مهم آزمون

1-       انصراف و انتقال زمان آزمون ها و تغيير ماژول از آکادميک به جنرال و يا بالعکس پس از ثبت نام قطعي، تنها پيش از بازه زماني 35 روز مانده به تاريخ امتحان کتبي و به صورت آنلاين بر روي همين سامانه امکان پذير مي باشد. لازم به ذکر است هزينه انصراف و انتقال براي ژانويه سال 2017 ميلادي 2050000 ريال و فوريه به بعد 2370000 ريال است. با توجه به تاييد داوطلب براي ثبت نهايي درخواست انصراف يا انتقال آزمون روي سايت، بديهي است مسئوليت انتخاب نادرست اين گزينه بر عهده شخص داوطلب مي باشد.

2-       بازه زماني آزمون مصاحبه براي هر آزمون به طور مجزا در جدول زمانبندي مشخص شده است و جزئيات آن ده روز پيش از آزمون کتبي از طريق ايميل و داشبرد اطلاع رساني خواهد شد.

3-      دانشگاه آزاد اسلامي در نظر دارد به منظور رفاه حال داوطلبان ساکن در استانهاي غير همجوار تهران در روز آزمون کتبي تا ساعت 8:00 شب اقدام به برگزاري آزمون شفاهي نمايد. از اين رو صرفا متقاضيان آزمون هايي که در تهران برگزار مي شود، مي توانند درخواست خود را حداکثر تا مهلت ثبت نام اعلام شده در جدول برنامه آزمونها از طريق ايميل اعلام نمايند. لازم به ذکر است که به درخواستها بر اساس اولويت ارسال ترتيب اثر داده خواهد شد. بديهي است در صورت عدم دريافت تقاضاي داوطلبان شهرستاني، آزمون شفاهي آنان بر اساس ظرفيت موجود در روز کتبي يا چهارشنبه قبل از آزمون کتبي به عنوان نزديکترين روز به تاريخ آزمون کتبي برگزار مي گردد.

4-      داوطلباني که قصد ارسال نتايج آزمون خود به دانشگاه ها و مراکز مجاز را دارند امور پستي را به دقت مطالعه نمايند.



All right reserved by Islamic Azad University